Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Allmänt

Kul att du tittade in! :)

Jag ville starta en blogg med inriktning på hälsa, men var osäker på vad jag skulle kalla den. Efter att ha startat en som hette hälsa och natur-bloggen och skrivit några inlägg, kom jag på ett annat (i mitt tycke bättre) namn, så jag kunde inte låta bli att byta. Alla inlägg från den första bloggen har jag nu flyttat över till den blogg som du just nu läser och den gamla bloggen är helt borttagen.

Välkommen och kram till dig!

KOMMENTARER:

  • Blogg.se säger:
    2018-01-18 | 17:09:03
    Bloggadress: http://blogg.se

    Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här: