Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Har planterat en Syrén.

Kategori: naturen

Nu har äntligen skaffat oss en Syrén till vår gård! De doftar så gott och är ett barndomsminne för mig.
 
I dag planterade jag den. Jag placerade den till vänster om kornboden. 
 
 
... I närheten satt en hoande uggla i en tall. Ser ni den på bilderna nedan? Jag tror att den bor i den döda, höga stammen utan grenar, nära vårt boningshus. 
 
 
 
 
Kram till Dig! 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Karro säger:
    2018-06-11 | 15:27:35

    Mysigt med en syrener. Skulle också vilja ha en men jag har för lite plats för en. Hoppas vi kan få se ugglan till sommaren ☺

    Svar: Kan tänka mig det. Jaaa!! 😊 💙
    Marita Lundqvist

Kommentera inlägget här: