Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Utökar vår hönsgrupp

Kategori: djurhållning

På tal om djur, har vi köpt ägg som jag fick ha i en kompis äggkläckningsmaskin. Nu har vi åtta små kycklingar under en värmelampa i lag'årn. Förhoppningsvis är åtminstone fyra av dem hönor. Jag vill nämligen utöka vår hönsgrupp, för att få fler ägg. 
 
 
 
 
Fina, va?! :) 
 
Kram till Dig! 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Karro säger:
    2018-05-27 | 12:37:39

    Ååå så söta 😍😍😍

    Svar: 😊
    Marita Lundqvist

Kommentera inlägget här: