Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Vill göra INGENTING hela dagen

Kategori: Allmänt

 
I morgon börjar jag att jobba igen. Igår lade jag mig jättetidigt, somnade vid bra tid, men vaknade två gånger för att gå på toa, på grund av den stora kopp kvällsté som jag hade druckit i sängen. Sedan lyckades jag inte somna om på ett par timmar.
 
I dag är det lite regnigt ute. Jag har på mig något så varmt som en kofta för första gången på länge. Det passar bra, tycker jag, denna sista semesterdag för i sommar.
 
Efter att ha varit uppe ett tag kröp jag faktiskt ned i sängen igen och fick sällskap av vår gamla katt Maja. Hon har velat vara nästan ENBART utomhus i sommar, så det känns så trevligt att gosa med henne! Jag råkade somna, trots att jag inte hade tänkt göra det. 
 
 
Den här dagen känns som en klassisk söndag; en vilodag. Jag VILL inte göra någonting. Känner mig trött. Det blir nog lite borden ändå, men endast lite.
 
Hur har du det idag? 
 
Kram till Dig! 
Kommentera inlägget här: