Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Nyttig slusch

Kategori: mat, recept

 En god, hälsosam slusch
med viss risk för brain-freeze. :)
 
 
 
Halvfrusna jordgubbar
ev. Lite blåbär (kanske göra en sats med blåbär och en med röda bär, så att det blir två olika färglager i glasen)
Banan
En aning torkad brännässla (eller skippa det, om ni inte råkar ha det hemma :))
Lite chiafrön
Ev en matsked fast honung
 
Mixa i en blender eller liknande!
 
Barnen hemma hos oss gillade den, faktiskt! :)
 
 
Kram till dig!
Kommentera inlägget här: