Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Dagens auktionsfynd

Kategori: inredning, miljön

I dag hjälpte jag till under en auktion här i byn, genom att vara en av två som höll upp grejer. Samtidigt ropade jag även in några föremål. Båda göromålen var trevliga, tyckte jag. Det var soligt, så vi höll till utomhus. 
 
Jag är jättenöjd över de fynd som jag gjorde! För 260 kronor fick jag tre udda, gamla stolar, tre hemodlade gurkor, ett träkar (ett sådant som jag länge har velat ha), en gammal brödkavel, en vacker mjölsikt av trä, två 
 speglar - ett, tyvärr, utan själva spegelglas, 
ett glasfat med lock (perfekt mot flugor) och några burkar och någon glasflaska (glasburkarna var väl si sådär, men billiga). 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram till Dig! 

KOMMENTARER:

  • Karro säger:
    2018-07-01 | 13:00:17

    Fina saker ☺

    Svar: 😊
    Marita Lundqvist

Kommentera inlägget här: