Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Vår!

Kategori: Allmänt, inredning, miljön, naturen

I dag har jag gått en långsam promenad med mitt störande onda knä. Då fick jag se svanar för första gången i år. ...eller nä, det var, förresten, när jag körde bil en tidigare idag. Så härligt med vår! Jag stannade bilen, vevade ned rutan, fotade och sa: "Välkommen tillbaka!" till dem.



Jag såg även ett par tofsvipor under bilfärden. 

Jag gick in på en liten secondhand-butik intill mataffären, där jag behövde handla. Där köpte jag ett par kaffekoppar med tillhörande fat för tio kronor paret. Jag vill ju ha en mängd udda sådana, i och för sig helst blåvita, men jag gillade även denna.



Nu måste jag snabbstäda lite. Vi får besök både ikväll och imorgon och nä; det ser inte alls lika prydligt och fint ut i resten av huset som på bilden ovan. B) 

Kommentera inlägget här: