Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Inlägg på väg

Kategori: Allmänt

Nu var det länge sedan jag skrev här. Jag tappade lusten till att blogga och typ glömde bort att göra det. Det har dessutom varit lite stressigt i min tillvaro ett tag, så där som det kan vara.
 
Jag hopas att ni har haft en fin jul och nyår och att ni har det bra och i annat fall; att det snart BLIR bra! Efter regn kommer solsken, sägs det ju... 
 
Min plan är att lägga ut några blogginlägg om dels miljötips och dels hälsotips framöver, som det ju var min tanke att denna blogg främst skulle handla om. Jag har några sådana tips, på lager, som jag verkligen vill dela med mig av, och eftersom jag gillar att skriva o h fota, så passar ju bloggandet bra för mig som sätt att förmedla saker och ting.  Sedan är det ju fritt val för er, surfare, att ta del av det eller inte. :)
 
Titta alltså snart in igen, om du vill!
 
God fortsättning, önskar jag Dig! 
Kommentera inlägget här: