Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Snö, snö, snö

Kategori: Allmänt, naturen


Det har kommit mycket snö nu och fortsätter att snöa. Snöhögarna är jättehöga, för barnen att leka i. Lite jobbigt med så mycket snöfall när man måste ut och köra bil, dock, tycker jag. Men det är ju snart vår. 

Det har inte blivit många turer med skotern i vinter. Jag är egentligen ingen skotermänniska, även om jag gillar vinter och snö och naturen.

I går var vi i varje fall ute och körde lite. Efter en familjegudstjänst i en av grannbyarna, körde de som ville upp till ett berg där, bland andra vi fyra. 

Det var inte alls särskilt kallt. Barnens fingrar och tår höll sig varma. Mycket snö. Vackert.

Vi grillade och babblade ett litet tag i grillstugan där uppe och körde sedan hem igen.



Kommentera inlägget här: