Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Sommaren är snart slut

Kategori: Allmänt, naturen

 
 
 
På tisdag börjar jag jobba igen efter en sex veckor lång semester. Tänk att man har det så bra att man har möjlighet att ha så lång semester och att över huvud taget ha ledighet från sitt jobb!
 
Jag tycker dock att semestern har känts gå lite för snabbt. Det har varit fullt upp med diverse göromål, men trevligt och jag känner mig nöjd. Jag har dock inte hunnit med allt som jag borde och velat göra, som att träffa fler vänner, umgås mer med mina föräldrar och legat mer på stranden och läst böcker. Men jag är, som sagt, nöjd. 
 
Det ska faktiskt bli lite skönt och trevligt att börja jobba igen och dessutom har jag alltid gillat när hösten kommer, när det blir mörkt om kvällarna och att andas in lite kyligare luft. Höstar känns lite grann som en nystart, tycker jag. Men det känns även motigt att börja jobba igen. 
 
Hoppas att även du är nöjd med din sommar! 
Kram till Dig! 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: