Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Vilsam skog

Kategori: naturen, psykisk hälsa

 
Så skönt att emellanåt vandra i skogen, tycker jag, borta från asfalt, bilar och människor. Jag kan känna mig lite rädd att det ska komma en björn och attackera mig, dock, men den risken är ju liten.
 
 
Jag undrar vad som har hänt med detta trädet på bilden nedtill? Någon som har tappat den på sav? Och vad har hänt längst ned på stammen? 
 
 
Under grusvägen mot skogsvägen var det vackert, där med, men jag störde mig på varje bil som körde förbi. 
 
 
 
Kram till Dig!
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Rebecca Adnell säger:
    2018-08-08 | 23:00:47
    Bloggadress: http://adnellphotography.blogg.se/

    Förstår vad du menar, jag älskar också att gå i skogen. Det är så skönt att få komma in bland tystnaden och bara få vara :)

    Svar: 😊 💙
    Marita Lundqvist

Kommentera inlägget här: