Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

En liten, men god skörd att dela på

Kategori: Allmänt

 
 
En liten, men god skörd fann vi ikväll, hemkomna från Storuman. Den flrsta mogna jordgubben i vårt lilla jordgubbsland delade vi på fyra. Den var njutfullt god! Någon jordgubbetjuv (en höna eller mus, gissar jag) verkade ha smaskat på två andra. I övrigt var inga ännu helt mogna.
 
Pojkarna och jag hittade även några få smultron. De var VERKLIGEN årets först för oss. 
 
En kram till Dig! 
Kommentera inlägget här: