Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

En uggla & dess unge bor på vår gård

Kategori: djurhållning, naturen

Hej igen!
 
Jag tyckte väl att ugglan som jag såg sitta längst upp på den ihåliga stammen och titta på oss och verka halvsova, såg mindre ut än jag minns den. I dag berättade en av takläggarna att de hade sett två stycken och att en varit ungefär dubbelt så stor som den andra. Det var alltså en unge jag såg igår! 😊
 
 
 
Kram till Dig!
 
 
Kommentera inlägget här: