Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Fullspäckad, trevlig dag!

Kategori: Allmänt

I dag började simskolan för vår yngsta och fotbollsskola för båda våra barn. Det gick bra denna första dag. Det var soligt och 26 grader varmt, så de gjorde det bra, både barn och tränare, i den gassande solen!
 
 
Sedan kom en av mina bästisar och hennes underbara familj hit på middag. Eftersom de bor i södra Sverige nu för tiden, är det sällan som vi ses. Ändå känns det naturligt att umgås med dem när vi gör det.
 
Nu är det sängen som gäller! Det har gått riktigt bra idag, trots att jag inte kunde somna förrän klockan 2:30 natten mot idag. (Jag blev väckt vid klockan 8:30 i morse.) God natt!
 
Kram till Dig!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: