Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Kusiner på besök

Kategori: Allmänt

 
 
Nu har två kusiner till våra barn varit här några dagar. Det var trevligt och mysigt. Det har  varit sim- och fotbollsskola och full rulle, men som sagt roligt - både för barnen och för oss vuxna (fast Micke har knappt hunnit träffa dem, på grund av sitt arbete). Nästa vecka är det endast simskola. Det känns skönt. 
 
Nu har de åkt och jag är faktiskt ensam hemma. Det åskar lite, på avstånd, och jag hoppas att marken äntligen kommer att få en del regn! Svetten riktigt RINNER i mitt ansikte och jag sitter i halltrappen och äter två isglass efter att ha druckit vatten. Sedan ska jag fortsätta med rabatten.
 
Kram till Dig! 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: