Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Intensivt barnkalas!

Kategori: Allmänt, inredning

Dagens barnkalas verkade bli lyckat. :)
 
 
 
 
 
Korv med bröd. Tårtor, saft och chokladbollar. Leta gömda godispåsar i vår trädgård. Paketöppning. Fri lek samt spontana lekar som Kurragömma med dunk, som nästan alla valde att vara med i. Jag försökte se till att de andra ändå hade trevligt. Sedan bad några mig att vara med i leken Under hökens vingar, vilket jag ju inte ville säga nej till. En del av barnen var omöjliga för mig att lyckas "fånga" i den springleken. :) Varmt att springa! Och en hel del knott. Men roligt. 
   
 
Jag tycker om barnkalas, men det var en hel del förberedelser inför det. Shåigt! Och själva kalaset var intensivt, mycket ljud och både skratt och en del gråt. Mest glada miner. Trevligt! Tacksam! Ganska utpumpad. Nu ska det bli så skönt att bara slappa resten av kvällen och att ta en svalkande dusch.
 
 
 
 Kram till Dig!
 
 
 
Kommentera inlägget här: