Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Semestern har börjat

Kategori: Allmänt, Gud

 
Nu har jag fått semester! 😊 Det känns skönt att slippa stressa och köra hit och dit om morgnarna. Det kändes lite konstigt och tomt att lämna mitt jobb med ensamkommande ungdomar i går. Men roligt och härligt och... ja; lite underligt med sommarlov.
 
 
Jag har faktiskt sett en del på fotbolls-VM. På jobbet. Och har känt mig nervös, och jag har skrikigt, under matchen. Vad har hänt med den vanligtvis sport-ointresserade jag? :)
 
Nu i början av min semester är det fullt upp, nu med. Det pågår nämligen förberedelser av barnkalas. Men jag försöker att inte känna mig stressad, vilket är lite svårt. Jag vill så mycket. 
 
Jag tror att jag ska försöka lägga ut åtminstone ett blogginlägg per dag här under semestern, så titta gärna snart in igen! 😊 Det blir nog något fler inlägg redan senare denna dag.
 
Och så vill jag önska Er en fin sommar, oavsett vad ni gör och var ni är! Jesus älskar D
dig och kan använda dig i det lilla och i det stora, just där du är, om du ber honom och låter honom göra det. Var ljus denna värld, åtminstone då och då! En ljusglimt kan påverka mottagaren mycket! 
 
Kram till Dig! 

KOMMENTARER:

  • Karro säger:
    2018-06-26 | 17:31:36

    Nu är det inte så länge kvar tills vi kommer till Skellefteå ☺

    Svar: Åh, så roligt!!!!!!!!!!! 😊 💙
    Marita Lundqvist

Kommentera inlägget här: