Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Ge förslag på vår blivande rabatt

Kategori: Allmänt

I går var jag på jobbet klockan 11-22. Eftersom Micke och barnen var hemma fick jag sovmorgon till kl 10 innan det arbetspasset. Jag sov visserligen bara till och från under morgontimmarna, men ändå. Trots det var jag jättetrött sista timmarna på jobbet, men det var ett trevligt arbetspass.
 
I dag jobbade Micke och jag lite ute på gården. Det var ett underbart försommarväder! Riktigt varmt och soligt! 
 
Jag jobbade med rabatten framför huset. Svettigt, men nice! Jag undrar vad jag ska plantera där. Ge gärna förslag! 
 
 
 
Kram från Mita! 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Karro säger:
    2018-05-27 | 12:41:57

    Rosor, pioner, lavendel, & tulpaner skulle nog bli jätte fint ☺

    Svar: Tack för tipsen!! 😊
    Marita Lundqvist

Kommentera inlägget här: