Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Hemska drömmar

Kategori: Allmänt

 
Jag ligger i soffan och dricker kaffe och samlar kraft för att köra in till stan och veckohandla mat och köpa hönsfoder med mera.
 
I går kväll somnade jag ganska sent (Jobbade till klockan 20). I morse vaknade jag klockan halv sex och låg vaken ett bra tag, på grund av en jobbig dröm där jag ropande letade efter mina barn, ropades deras namn i förhoppning om att de levde. Det gjorde de. Jag fann dem.
 
Klockan halv sex låg jag alltså vaken efter denna dröm en längre stund, med ganska snabbt klappande hjärta. När jag till slut somnade om fortsatte drömmen.
 
Jag var så upprörd, när jag sov, mot en person, som hade gjort jätteknäppa saker. I slutet av den drömmen sprang jag iväg ifrån, och gömde mig för, typ satanister, efter att jag hade ropat inför dem att Jesus är mäktigare än mörkret.
 
 
Ute var det fullmåne i natt och snart är det ju Halloween, kom jag just på. 
 
Nu är jag TRÖTT! Men nu måste jag tyvärr ut och köra i det mysiga snöfallet. (Den första eller andra ordentliga snön här för i denna vinter.) Längtar tills höstlovets ledighet.
 
 
 
Hoppas att ni har det bra!
Kram till Dig! 
Kommentera inlägget här: