Kram till dig

Välkommen till min blogg, som vill försöka få Dig och Mig att må bra (fysiskt och psykiskt). Jag som står bakom bloggen är en kvinna i mina bästa år ;), konstnärlig, analytisk, socionomutbildad och kristen med mera. Jag bor i ett västerbottenshus på landsbygden i Västerbotten, tillsammans med min karl och våra två barn samt två katter och en hönsgrupp.

Vem är du?

Kategori: Allmänt, Gud, naturen, psykisk hälsa, samhället

Vem är Du? 

Jag är nyfiken. Jag vill få veta. Berätta gärna för mig! På riktigt: Vem är Du? (Jag ska försöka vara äkta, jag med, så att jag ännu mer kan ta emot vad du säger.) Vi kanske är väldigt olika, men desto intressantare kanske din berättelse kan vara. Och jag hoppas...

att du kanske vill lyssna på min med. Men...

För att jag ska våga och vilja visa mig själv, behöver jag att du är öppen och ickedömmande. Att du är tyst och LYSSNAR! Inte bara ifrågasätter. Eller tänker på annat, som exempelvis på dig själv.

Vill du se mig? Tar du emot mig som jag är?

Vill jag acceptera dig som du är?

SKA VI FÖRSÖKA?





Kommentera inlägget här: